Top

Business Online

 

Business Online nu inseamna doar site-ul de web. Business Online inseamna sa iti desfasori activitatea de zi cu zi cu ajutorul unor sisteme care iti sunt furnizate online prin Internet in regim de abonament.

Avantajele Solutiilor in Cloud:

– In online poti accesa serviciul de oriunde ai o conexiune la Internet.

– In online platesti doar atat cat utilizezi ca timp si ca numar de utilizatori. Elimini astfel costurile inutile, elimini costurile unei investii initale importante in licente si hardware.

– In online scapi de grija actualizarilor de aplicatie, lucru care se intampla automat fara ca tu sa consumi timp si bani pentru acest lucru.

– In online poti creste numarul de utilizatori imediat in masura in care ai nevoie, fara a avea nevoie de investitii suplimentare capacitati hardware.

Toate aceste avantaje, precum si multe altele te ajuta sa fii mult mai eficient si sa rezisti intr-o piata in continua schimbare, cu o concurenta foarte mare.

Probabil ca ai multe intrebari legate de siguranta datelor, de disponibilitatea conexiunii la Internet sau a aplicatiei. Nu uita insa ca riscurile legate de date exista si in cazul aplicatiilor de tip desktop. Pentru toate aceste intrebari, dar si pentru altele, te invitam la o discutie in care sa iti putem explica cum poti reduce sau elimina aceste riscuri.

Platforma ERP SocrateCloud

Solutie completa si complexa de management al resurselor afacerii tale (ERP), management al relatiilor cu clientii (CRM) si Business Intelligence(BI).  SocrateCloud furnizeaza o functionalitate ERP si CRM, bogata, 100% integrata si usor de utilizat, asigurand astfel o gestionare performana a afacerii. SocrateCloud sustine atat managementul companiilor cu 3 angajati, cat si pe cel al companiilor cu 3000 de angajati.

Integrare cu platforma de ECommerce OpenCart.

8

Functionalitate completa pentru managementul afacerii la preturi accesibile

9

Sistem scalabil de la 3 la 3000 de utilizatori fara investitii suplimentare in hardware

8

Acces facil si rapid in cazul interventiilor de suport

9

Permite integrarea cu alte sisteme: e-Commerce, CRM

Platforma E-Commerce OpenCart

Platforma de comert electronic profesionala, cu o gama completa de functionalitati necesara oricarui tip de magazin online: numar nelimitat de produse, numar nelimitat de producatori, este multilingv (inclusiv limba romana), contine sectiune de opinii despre produse si sectiune de calificative produse, ofera acces gratuit la documentatie, ofera posibilitatea redimensionarii automate a imaginilor, permite peste 20 de Gateway-uri de plata, cu peste 8 metode de expediere.

 

Ce face diferenta:

Magazin online usor de configurat si usor de extins cu functionalitate personalizata pentru afacerea ta.

Comunitate mare care dezvolta functionalitate si teme ce pot personaliza magazinul tau online.

Dezvoltat in permanenta cu 9 versiuni comerciale livrate in 3 ani.

Integrare ERP E-Commerce

Un simplu magazin online, de multe ori, nu este suficient pentru o afacere mare sau pentru o afacere in crestere, atunci cand cerintele legate de managementul comenzilor, stocurilor si al creditelor clientilor si furnizorilor sunt relativ complexe. In astfel de cazuri magazinele online ar trebui sa urmeze reguli complexe pentru gestionarea afacerii, reguli care sunt configurate si realizate in sisteme specializate de tip ERP.

Fara o integrare intre magazinul online si sistemele interne rezulta dublarea efortului de a gestiona si de a urmari nomenclatorul de produse vandute, stocurile, preturile, promotiile si clientii. Orice modificare dintr-un sistem, fie ca este vorba despre ERP sau despre magazinul online, trebuie operata manual in ambele sisteme pentru a avea informatiile sincronizate. Cel mai mare impact negativ asupra business-ului apare atunci cand anumite produse sunt afisate pe website cu un pret neactualizat sau atunci cand un produs apare ca disponibil online, dar, de fapt, nu este in stoc.

Integrarea dintre magazinele online si sistemele ERP inseamna ca datele sa comunice automat, periodic sau continuu, dintr-un sistem in altul si invers pe urmatoarele module: Produse, Preturi, Clienti, Comenzi

Ce face diferenta:

01Ai automat pe magazinul online aceleasi stocuri ca si in sistemele interne.

02Ai automat pe magazinul online preturile corecte, conform politicilor de pret ale afacerii tale.

03Poti urmari in timp real creditul clientilor tai, daca vinzi pe credit.

04Poti estima in timp real necesarul de aprovizionat de la furnizorii tai.

05Poti integra in sistemele interne vanzarile de pe canalul online cat si de pe canalul offline.

Cere o intalnire